Název projektu
Sledování analýza a predikce vývoje cen produktů v elektronických obchodech
Kód
SP2016/1
Řešitel
Období řešení projektu
01. 01. 2016 - 31. 12. 2016
Předmět výzkumu
Projekt navazuje na dříve realizovaný projekt SGS SP2014/217. Cílem projektu je implementovat nástroj pro analýzu elektronické komerce se zaměřením na shromažďování a vývoj cen produktů v elektronických obchodech. Cílem je získávat aktualizovaná data z agregátorů zboží s následnou možností sledování reálných nabídek konkurence a získávání informací o cenách a dostupnosti zboží přímo z prodejních portálů.
Nástroj bude obsahovat funkce pro strategické rozhodování a to zejména ve formě konkrétních doporučení na nastavení ceny produktu ve vlastním obchodě. Nástroj bude reflektovat strategie nejnižších (průnikových cen), průměrných a maximálních cen. V případě sledování konkurence pak bude poskytovat informace o áktivitách konkurence, výprodejích atd.
Výsledky budou ověřený v praxi a následně budou prezentovány na vědeckých konferencích, případně ve vědeckých časopisech, zabývajících se problematikou elektronické komerce.
Z hlediska finančních požadavků, jsou požadovány prostředky pouze na stipendia participujících studentů.
Členové řešitelského týmu
Ing. Radoslav Fasuga, Ph.D.
Ing. Martin Němec, Ph.D.
Ing. Veronika Žółtá
Bc. Adam Folwarczny
Bc. Jiří Rýdel
Ing. Eduard Kubanda
Bc. Jan Mičanin
Bc. Ing. Václav Pilík
Bc. Pavla Šťastná
Bc. Ondřej Týn
Bc. Andrej Pinčík
Bc. Tomáš Sliwka
Bc. Jakub Urbiš
Specifikace výstupů projektu (cíl projektu)
Implementace nástroje pro pokročilou analýzu a predikci vývoje tržních cen produktů v elektronických obchodech včetně automatizovaného sledování cen a dostupnosti zboží konkurenřních prodejních portálů.